Technical Support

Help Desk

8 (800) 500-6774

You can ask for help from our specialists in case of problems and malfunctions in the functioning of RingoLine software. The technical support hotline operates 24 x 7

Callemail
Leave Request

Free Version Frequently asked questions (FAQ)

What is included in the package?

The package includes an image with a distribution of the Debian operating system and RingoLine software.

Can the system be installed on a different OS version?

No. RingoLine system software is oriented for use with Debian version 10.

How long does the demo mode last?

The demo version is a fully functional copy of the RingoLine system without restrictions on the usage period.

What are the limitations of the demo version?

The demo version is limited to the use of up to three (3) external lines and is intended for use by no more than ten (10) subscribers.

What to do if you need to increase the number of users or external lines beyond the limitations of the demo version?

In this case, you need to purchase a paid version of the system with licenses for the required number of subscribers and external lines.

Frequently asked questions (FAQ). Techsupport.

Как подключить городской/мобильный номер телефона к АТС.

У вас телефонная станция. Телефонная станция занимается распределением звонков по сотрудникам и автоматизацией, а городские/мобильные номера вам стоит приобретать у операторов связи, таких популярных мобильных операторов как: билайн, мегафон, мтс, теле2, ...

Как сделать что бы разные пользователи звонили в город с разных номеров.

Есть несколько подходов в зависимости от ситуации. 1) Можно воспользоваться модулем «группа линий». Вы можете на исходящей схеме вместо отправки звонка на городскую линию отправить звонок на модуль «группа линий». Этот модуль позволяет выбрать неск...
Ask Question
Call us
+7 (499) 120-111-5

Manuals Downloads

01
Administrator's Guide
Документация с описанием настройки и работы с IP АТС RingoLine